افتخار آفرینی کمیته تای چی چوان و سیستم های درونی انجمن ووشو ایران در یازدهمین فستیوال جهانی ووشو شائولین ۲۰۱۶

یازدهمین فستیوال جهانی ووشوی شائولین به همت انجمن ووشوی چین و اداره کل ورزش استان هنان در شهر ژنگژو با حضور بیش از ۲۵۰۰ ورزشکار در قالب ۱۸۰ تیم از سراسر جهان در حالی  که روز قبل آن بزرگترین و جذابترین افتتاحیه مسابقات رزمی را به نمایش گذاشت، کار خود را آغاز نمود.

این فستیوال هر دوسال یکبار به عنوان معتبرترین رویداد ووشوی شائولین در مهد کهن هنرهای رزمی (معبدشائولین)برگزار می شود.

ورزشکاران منتخب تیم تخصصی کمیته تای چی چوان و سبک های درونی انجمن ووشوی ایران به سرپرستی و هدایت استاد بزرگ حسین داودی پناه(داداشی) بنیان گذار ووشو در ایران و استاد مسعود جعفری

به عنوان مربی و نماینده انجمن ووشو ایران توانستند در نخستین روز این رقابتها با شایستگی کامل، در مجموع موفق به کسب ۱۳ مدال رنگین (۳مدال طلا، ۴نقره و ۶ برنز)در بخش های مختلف تالو انفرادی گردند.

با توجه به حضور بنیان گذار ووشو ایران در این رویداد، تلوزیون ملی چین در رابطه با وضعیت ووشو در ایران و جهان مصاحبه جامعی را با ایشان انجام دادند.

همچنین تلوزیون ملی چین با استاد شکوفه دیوانی پیشکسوت ووشو و بانوی اول تای چی ایران در رابطه با وضعیت ووشو بانوان ایران و کسب مدال های رنگارنگ در این فستیوال توسط شاگردان ایشان مصاحبه کردند.

تیم منتخب در دومین روز از مسابقات شگفتی ساز شد.

دومین روز از یازدهمین دوره  مسابقات جهانی ووشوی شائولین با کسب افتخار آمیز ۱۱ مدال ارزشمند رقم خورد. ۲۷ مهر ماه قهرمانان، در بخش سلاح های ووشو با حریفان خود به رقابت پرداختند که با کسب ۳ مدال طلا، ۲مدال نقره و ۶ مدال برنز همراه بود.
اما سومین روز مسابقات فستیوال جهانی ووشوی شائولین  با کسب یک مدال طلا در بخش گون شو  و مدال نقره حرکات گروهی، رقم خورد. ضمنا با توجه به نمایش زیبای تیم منتخب ،کمیته برگزار کننده مسابقات از سه تن از اعضای تیم دعوت نمود تا در مراسم اختتامیه ، مجددا نمایش انفرادی خود را اجرا کنند.
به این ترتیب در مجموع ، ورزشکاران منتخب تیم تخصصی کمیته تای چی چوان و سبک های درونی انجمن ووشوی ایران  توانستند در این رقابتها با شایستگی کامل به کسب  ۷ مدال طلا ، ۷ مدال نقره و ۱۲ مدال برنز، در بخش های مختلف تالو انفرادی و گروهی گردند.

استاد میرمحمدی دارنده دو مدال طلا و نقره چن تای چی و نیما سیگارودی دارنده دو مدال طلا چن تای چی مسابقات جهانی شائولین

خانم منیژه جانباز دارنده دو مدال نقره و برنز یانگ تای چی یازدهمین مسابقات جهانی شائوین ووشو

روژین علی کرمی دارنده دو مدال طلا یازدهمین مسابقات جهانی شائوین ووشو

خانم فرزانه حافظی دو برنز یانگ تای چی – خانم مژگان لولاور یک طلا و یک برنز یانگ تای چی- خانم دکتر پریسا پهلوان دو برنز یانگ تای چی

خانم لیلا گیاهی یک طلا و یک نقره یانگ تای چی – خانم نازنین شیوایی دو نقره یانگ تای چی – خانم سایه تکین دو برنز یانگ تای چی

کسب۲ مدال برنز یانگ تای چی مسابقات جهانی شائولین ووشو توسط دکتر ارسلان طالقانی

 

بدین ترتیب لیست مدال آوران یازدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو شائولین به این ترتیب است:

۱. استاد حسین میرمحمدی –  یک طلا – یک نقره
۲. استاد شکوفه دیوانی – یک مدال نقره – یک مدال برنز
۳. نیما سیگارودی – دو مدال طلا
۴. روژین علی کرمی -دو مدال طلا
۵. منیژه جانباز – یک مدال نقره – یک مدال برنز
۶. لیلا گیاهی -یک مدال طلا – یک مدال نقره
۷.  نازنین شیوایی –  دو مدال نقره
۸. احمد شیخلر – یک مدال نقره – یک مدال برنز
۹. سایه تکین – دو مدال برنز
۱۰. مژگان لولاور تهرانی – یک مدال طلا – یک مدال برنز
۱۱. پریسا پهلوان مازندرانی – دو مدال برنز
۱۲. فرزانه حافظی معین – دو برنز
۱۳. ارسلان طالقانی – دو مدال برنز

سرانجام

افتخارآفرینان کمیته تای چی چوان و سیستم های درونی انجمن ووشو ایران ساعت ۴ بامداد روز یک شنبه مورخ  ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ از یازدهمین دوره  فستیوال جهانی ووشو شائولین ژنگزو به میهنمان بازگشتند.